Keelontsteking.. - Reisverslag uit Warns, Nederland van Laura Maas - WaarBenJij.nu Keelontsteking.. - Reisverslag uit Warns, Nederland van Laura Maas - WaarBenJij.nu

Keelontsteking..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

25 April 2010 | Nederland, Warns

hey ! =)

Ik had me echt dus gewoon ECHT zo verheugd op morgen he.. en wat gebeurd er? Jaaahoor in de week voor vertrek pikt Laura ergens een keelontsteking op, en niet zown kleintje ook. Ben al een aantal keer naar de dokter geweest en die zeggen dat het enige wat je kan doen is .. uitzieken. nou lekker is dat ! De dokters zeiden ook dat ik misschien wel pfeiffer heb :|.. aangezien er vaak een dikke keelontsteking aan vooraf gaat. nahja, we zien wel (ik ga dus echt geen test doen hè.. want als ik wel pfeiffer heb dan Mag ik niet eens naar Egypte!!!) situatie nu;

slaap; 18 uur pd
eten; niet
drinken; moet, maar slikken gaat nauwelijks
pijnstillers; 4000mg per dag
overige pillen; 13 pd in totaal
sociaal leven; None.


-------------------------------------


Hey allemaal..

dit verhaaltje heb ik 3 dagen geleden geschreven. In de tussentijd was ik zo ziek dat ik niets meer kon. vannochtend vond mijn moeder het teveel worden en heeft de dokter gezegd dat ik naar het ziekenhuis moest. De verschijnselen waren lage bloeddruk 52/110, verschijnselen van uitdroging en veel pijn bij keel&oren en erg verzwakt. Nog geen half uur later lag ik in een ambulance en werd ik naar de spoedeisendehulp gebracht met infuus en al (is die pfeiffer dus ook meteen gecheckt.. haha) Na het testen van mn bloed lijkt het erop dat ik geen pfeiffer heb. De echte uitslag komt over 2 weken. Ik ben nu net weer thuis en het gaat eigenlijk wel weer een heel stuk beter. Ik heb zelfs weer een beetje trek ! gelukkig was er ook geen sprake van uitdroging en werkte mn nieren nog helemaal goed.

slaap; 8 uur pd
eten; 2 danoontjes en een pakje crackers
drinken; wordt mn strot in gegoten
pijnstillers; 4000mg (4×2 pijnstillers van 500mg) + 3 maaldaags 50 mg Diclofenac(natrium Actavis)
overige pillen; 3 maal daags antibioticum in de vorm van een drankje.


tjonge jonge wat klinkt het allemaal weer gezellig.. haha

mn reis is iig zonder problemen om geboekt en ik vlieg nu op 4 mei ! helaas wel een tijdje later.. ik hoop dat ze het niet erg vinden.

hier is nog de website van die mevrouw.

www.sarahabaza.com

Ze maakt haar eigen sieraden en ze is echt best wel bekend! Ze heeft zelfs in de London Runway (!!) gestaan . WOW. dats wel cool. ik wist dit helemaal niet tot mn mama me hier gister over vertelde. Nou zo kom je nog eens bij iemand haha. Ik ben benieuwd !


Ik laat jullie meteen als ik daar ben weten hoe mn eerste stap in Egypte voelde (H)


bis späterrrrr (L)






  • 25 April 2010 - 16:30

    Daniëlle De Jong:

    k hoop niet voor je dat je pfeiffer hebt! bij mij begon t idd ook met veel keelpijn, en ziekheid die niet overgaat over beter word..:O

    beterschap!
    xx

  • 25 April 2010 - 16:36

    Daniëlle De Jong:

    oh ik lees nu pas het hele verhaal!

    wow hee. echt heel heftig, ben je al aan het opknappen? of gewoon nog steeds doodziek?

    ik hoop voor je dat t 4 mei beter met je gaat!

    xx

  • 25 April 2010 - 19:12

    Marjan:

    tjeeee, pffff, ik hoop echt dat je snel opknapt Laura. Pfeifer, hier noemen ze dat Mono, was hier aanwezig deze winter.Metname Natalie had het heftig, Roos in lichtere mate. Ik hoop dat de uitlsag van de test goed is, zodat je kan gaan.
    Sterkte ermee,
    liefs,
    marjan

  • 12 Mei 2010 - 20:18

    Daniella:

    Heeeej chickie !
    Aaah wat klote zeg dat je zo ziek was :( hoe gaat het nu met je ? Ben je ondertussen al helemaal veilig aangekomen in het verre Egypte ;)? Geniet ervan !=D
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 28 Aug. 2009
Verslag gelezen: 1956
Totaal aantal bezoekers 36214

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 07 Januari 2014

Graduating in Amerika

02 September 2012 - 20 Januari 2013

Studeren in Hong Kong

13 Juli 2011 - 15 Augustus 2011

Rondreizen door Amerika

15 Augustus 2010 - 30 September 2010

Spaans leren in Salamanca!

17 Mei 2010 - 01 Juli 2010

Au Pair in Caïro

06 September 2009 - 20 Maart 2010

Au Pair in Zwitserland

Landen bezocht: